Deze zwangere vrouw was in slaap gevallen. Toen ze wakker werd, schreeuwde ze het uit wanneer ze haar arm zag.

0
2644

Iedereen heeft het al wel eens gedaan, en sommigen doen het zelfs elke dag. Het gaat om iets erg banaal, maar als we het blijven doen, eindigen we misschien zoals de vrouw in het onderstaande verhaal … maar de volgende keer zal je wel twee keer nadenken.

Melanie Tan Pelaez, een zwangere vrouw van 34 uit Sydney in Australië was een film aan het kijken en in slaap gevallen. Naast haar lag haar smartphone: een iPhone 7 die aan het opladen was. Maar ze had nooit kunnen vermoeden welke vreselijke vergissing ze had begaan … De vrouw werd enige tijd wakker omwille van een brandende pijn aan haar arm. Haar arm zag vuurrood! In het ziekenhuis werden zware brandwonden vastgesteld, veroorzaakt door een extern object dat tijdens het slapen in haar buurt had gelegen.

Lees ook  “Dokter, m’n neus zit een beetje verstopt”

Hier is wat Melanie over het voorval vertelde:

arm1

“Onlangs kocht ik een nieuwe iPhone 7 en ik viel per ongeluk in slaap met de telefoon op mijn arm terwijl hij aan het opladen was. Ik werd wakker van de stekende pijn, duizeligheid en kortademigheid.

Dit is het resultaat van slapen met je telefoon naast je. Wees ALSJEBLIEFT voorzichtig …

Lees ook  4 Harde Redenen waarom mannen wakker worden met een ‘harde’

Ik ben al van het begin een iPhone en heb nooit problemen gehad, dus het is echt angstaanjagend en teleurstellend dat dit nu gebeurt, en daarom wil ik mijn ervaring delen met andere personen.

ALSJEBLIEFT wees aandacht en DEEL.”

arm2

Melanie zal plastische chirurgie moeten ondergaan om de littekens te laten verwijderen. Het is duidelijk dat je nooit met je smartphone op je lichaam mag slapen, en zeker niet wanneer hij aan het opladen is.

DEEL deze waarschuwing met je vrienden!

DELEN